ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﺑﺎزار و تحلیل بازارهای صادراتی ﺑﺮاي ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺑﺎزارهای ﻫﺪف:
تحقیقات بازار نوع نیاز، سلیقه و موجودیت بازار را به صادرکنندهی محصول به مرحلهی درک میرساند. چناچه صادرکننده بتواند از نوع تقاضاهای بازار آگاهی یابد، میتواند با یک استراتژی صحیح صادراتی موقعیت محصول خودش را در انواع بازارهای هدف مورد شناسایی قرارد دهد. گروه توسعه کسب و کار بینالملل مانا با استفاده از آخرین متدهای مدیریتی تمامی فرآیندهای تحقیقات بازار را در اختیار مشتریان خودش قرار میدهد.
ﺗﻌﯿﯿﻦ وﯾﮋگیهای قیمتی،ﮐﻤﯽ و ﮐﯿﻔﯽ ﻣﺤﺼﻮل ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺑﺎزار ﻫﺪف:
یکی از مهمترین فرآیندهای صادرات محصول، تعیین میزان قیمت و حساسیتهای کیفی در بازارهای بینالمللی است. گروه توسعه کسب و کار بینالملل مانا با استفاده از فرآیند تحقیقات بازار و مدلهای صحیح قیمتگذاری رقابتی در بازارهای گوناگون میتواند محصول شما را با درصد موفقیت بالایی در بازارهای هدف شخصیسازی و قیمتگذاری کند. چنین ویژگیای باعث میگردد محصول شما از تمایز کیفیت و قیمت در بازارهای صادراتی بهره ببرد.
شناسایی و اجرای موثرترین روشهای بازاریابی و فروش کالا:
انتخاب گروه مشتریان هدف در عملیات بازاریابی محصول یکی از حساسترین و ظریفترین فرآیندهای صادراتی است. گروه توسعه کسبوکار بینالملل مانا با استفاده از آخرین متدهای بازاریابی دیجیتال و کلاسیک قادر است مرتبطترین گروه مشتریان با محصول شما را در بازارهای بینالمللی بیابد.
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ، برقراری ارتباط و مذاکره با مشتریان بالقوه:
گروه توسعه کسبوکار بینالملل مانا با بیش از یک دهه سابقه در بازارهای بینالمللی توانایی ارتباطگیری و مذاکره با انواع مشتریان را دارد. همچنین بانک مشتریان خارجی ما، کار ارتباطگیری و مذاکره را برای محصول شما به مراتب سادهتر کرده و ضریب موفقیت در ارتباط با چندین مشتری خارجی را برای شما بالا میبرد.
شناسایی و اجرای موثرترین روش های بازاریابی دیجیتال:
ما در گروه توسعه کسبوکار بینالملل مانا اعتقاد داریم روشهای نوین بازاریابی راه توسعه آتی تجارت جهانی خواهد بود. به همین منظور این گروه از آخرین روشهای بازاریابی دیجیتال و متبحرترین متخصصین این امر در امور بازرگانی خود استفاده میکند. شما میتوانید با استفاده از خدمات صادراتی ما از مزیت بهرهگیری از برترین متخصصان بازاریابی دیجیتال استفاده کرده، هزینههای خود را در این جهت به شدت کاهش داده و از مزیتهای ترندیابی ما در این امر بهره ببرید.
شناسایی و عارضهیابی ویژگی محصولات در بازارهای جهانی و پیشنهاد برای بهبود نوع محصولات:
ما در گروه توسعه کسبوکار بینالملل مانا توانستهایم همافزایی بسیار بالایی بین بخشهای بازاریابی، فروش، استراتژیهای بازرگانی و عملیات صادرات ایجاد نماییم. همافزایی چنین اقداماتی باعث میگردد که، محصول شما را به طور دقیقتری مورد تجزیهوتحلیل و پژوهش قرار داده و با مقایسه با نرمهای جهانی راههای بهبود و عارضهیابی محصول را به شما ارائه دهیم.
تعیین و ﺗﻬﯿﻪ اﺳﻨﺎد، ﻣﺪارك، گواهیهای ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز و ثبت سفارشات در سامانه تجارت برای ﺻﺎدرات ﮐﺎﻻ:
همواره انجام فرآیندهای صادراتی پیچیده، زمانبر و هزینهبر است. شما با انتخاب گروه توسعه کسبوکار بینالملل مانا میتوانید تمامی این فرایندها را به گروهی واگذار کنید که تجربه یک دهه فعالیت بازرگانی را در اختیار دارد. این اقدام دغدغههای شما را به عنوان یک تولیدکننده بر طرف میسازد و هزنیههای خطای شما را به صورت محسوسی کاهش میدهد.
قیمتگذاری محصول شما با استفاده از بهروزترین روشهای تعیین ارزش در بازارهای جهانی:
ما در گروه توسعه کسبوکار بینالملل مانا اعتقاد داریم قیمتگذاری در بازارهای جهانی یک فن بسیار حرفهای است که از تلاقی روشهای تحقیقات بازار، استراتژیهای فروش، استراتژیهای کسب و کار و عوامل اقتصاد کلان حاصل میگردد. این گروه با استفاده از تجربهی بازرگانی و مهارتهای مدیریتی قادر است محصول شما را با رقابتیترین نرخ موجود در بازار قیمتگذاری کند.
انجام کلیهی امور گمرکی، امور حقوقی و انعقاد قراردادهای بینالمللی برای کسبوکارهای مختلف در تجارت جهانی:
امور اداری مربوط به بازرگانی بینالملل همواره جزو فرایندهای پیچیده و زمانبر بوده، تجربهی ما در امور بازرگانی موید این نکته است که چنین اموری را بیش از چندین بار به مرحله اجرا در آوردیم. شما با انتخاب گروه توسعه کسبوکار بینالملل میتوانید از این تجربه در کنار دیگر خدمات ما با راحتی و اطمینان استفاده نمایید.