گروه توسعه کسب و کار بین‌الملل مانا با انباشت بیش از یک دهه سابقه در امور بازرگانی بین‌الملل اقدام به گسترش فعالیت‌های خود در زمینه‌ی مدیریت صادرات و انجام امور بازرگانی خارجی کرده است. این مجموعه با داشتن کادری مجرب، تحصیل‌کرده و دارای سابقه بازرگانی بین‌الملل و امور مدیریت صادرات، درصدد گسترش بازارها بین‌المللی و کشف فرصت‌های جدید برای انواع کسب‌وکارهای داخلی می‌باشد.

گروه توسعه بازار بین الملل مانا

امروزه شرکت‌های کوچک و متوسط در اقتصاد کشورهای در حال توسعه‌ی دنیا از جمله‌ی ایران عزیز ما به عنوان قطب تولید ثروت و اشتغال به شمار می‌روند، از این‌رو اکثر اقتصادهای پویای دنیا به فکر ایجاد راه‌حل‌های تشویقی و تسهیل‌گرانه در زمینه‌ی رشد و توسعه‌ی این صنایع می‌باشند، یکی از مهم‌ترین اقدامات برای رشد و پویایی این صنایع ورود به بازارهای بین‌المللی و شروع فرآیند صادراتی می‌باشد. در صورتی که این کسب‌وکارها بتوانند خودشان را به بازارهای بین‌المللی متصل کنند و عملیات فروش محصولات و خدمات‌شان را علاوه بر بازارهای بومی به بازارهای بین‌المللی نیز ارائه دهند، علاوه بر افزایش فروش و سودهای عملیاتی خود، می‌توانند میزان وابستگی خودشان را نیز به بازارهای داخلی کم کرده و باعث رشد اقتصادی در کشور مبدا خود شوند. از این‌رو می‌توان دریافت برای رشد فروش و مقابله با شرایط اقتصادی داخلی امر صادرات، یک امر ضروری و یک عملیات برد-برد برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود.

هدف ما از تاسیس این مجموعه، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه کسب‌وکارهای داخلی ((به خصوص کسب‌وکارهای کوچک و متوسط)) و کشف مزیت رقابتی آن‌ها و توسعه فعالیت‌شان در چارچوب قوانین بین‌الملل در جهت توسعه فروش در بازارهای جهانی است. به همین‌منظور این مجموعه با استفاده از آخرین متدهای مدیریتی، جامع‌ترین تحلیل‌های بازار-مشتری-محصول را در بازارهای بین‌المللی در اختیار کسب‌وکارهای داخلی قرار داده، و با به‌کارگیری تجربه‌ی پیشین در امور بازرگانی، کلیه‌ی مراحل فرآیند صادرات اعم از تحلیل، ارتباط، فرآیندهای اداری، حمل‌ونقل، و جستجو مشتری که منجر به فروش خارجی می‌گردد را ارائه می‌کند.

گروه توسعه بازار بین الملل مانا

با استفاده از تجربه و علم روز این مجموعه، کسب‌وکارهای داخلی می‌توانند طعم فروش بیشتر و درآمد ارزی را به عنوان والاترین ارزش‌افزوده ممکن برای خود فراهم کنند و در جهت گسترش حیطه بازار کسب‌وکار و بین‌المللی شدن حرکت کنند. از این‌رو این مجموعه مفتخر است که در پیمودن تمامی این مسیر کسب‌وکارهای داخلی را حمایت و همراهی سازد.

ما در مجموعه توسعه کسب و کار بین‌الملل مانا اعتقاد داریم که امر صادرات یک زبان جهانی فروش است و این زبان احتیاج به ترکیب علم روز بازرگانی و تجربه‌ی جهانی دارد. اگر شما ایده‌ی فروش در بازارهای خارجی را برای کسب‌وکارتان دارید این مجموعه با دانستن این زبان، شما را به منظور تعامل در بازارهای خارجی دعوت می‌کنیم.